Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Смикова М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Стельмах О. А. Чинники, що впливають на формування туристичного іміджу регіону [Електронний ресурс] / О. А. Стельмах, М. О. Смикова // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2014. - № 11. - С. 430-435. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2014_11_67 Розглянуто такі ключові поняття, як імідж та іміджжева політика дестинації, наведено власне визначення поняття "імідж регіону", під яким розуміється комплексна думка цільової аудиторії про регіон, що склалась стихійно або під впливом спеціально вжитих маркетингових заходів, "туристичний імідж регіону", визначено поняття "чинник", виявлені елементи туристичного іміджу регіону: об'єктивна (сукупність конкурентних переваг та недоліків, що впливають на загальну конкурентоспроможність регіону) та суб'єктивна (оцінка регіону його цільовою аудиторією) складові, що пояснюють багатофакторність досліджуємого явища. Розглянуто результати наукових праць вітчизняних та зарубіжних вчених таких, як Аханаєва В. Ц., Кужняр В., Ємельянова Н. О. та Чугунова О. О., Дж. І. Кроуч, науково-методологічні розробки експертів Всесвітнього економічного форуму в Давосі разом зі Всесвітньою туристичною організацією щодо виявлення чинників, що впливають на формування туристичного іміджу регіону. На основі проведеного аналізу в якості висновку розроблено власний підхід щодо визначення іміджеформуючих чинників, який акцентує увагу на маркетинговій стороні досліджуємого питання.
| 2. |
Смикова М. О. Аналіз підходів до оцінки туристичного іміджу регіону [Електронний ресурс] / М. О. Смикова // Вісник ДІТБ. Серія : Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. - 2014. - № 18. - С. 143-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vditb_2014_18_25
|
|
|