Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Смикова М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Стельмах О. А. 
Чинники, що впливають на формування туристичного іміджу регіону [Електронний ресурс] / О. А. Стельмах, М. О. Смикова // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2014. - № 11. - С. 430-435. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2014_11_67
Розглянуто такі ключові поняття, як імідж та іміджжева політика дестинації, наведено власне визначення поняття "імідж регіону", під яким розуміється комплексна думка цільової аудиторії про регіон, що склалась стихійно або під впливом спеціально вжитих маркетингових заходів, "туристичний імідж регіону", визначено поняття "чинник", виявлені елементи туристичного іміджу регіону: об'єктивна (сукупність конкурентних переваг та недоліків, що впливають на загальну конкурентоспроможність регіону) та суб'єктивна (оцінка регіону його цільовою аудиторією) складові, що пояснюють багатофакторність досліджуємого явища. Розглянуто результати наукових праць вітчизняних та зарубіжних вчених таких, як Аханаєва В. Ц., Кужняр В., Ємельянова Н. О. та Чугунова О. О., Дж. І. Кроуч, науково-методологічні розробки експертів Всесвітнього економічного форуму в Давосі разом зі Всесвітньою туристичною організацією щодо виявлення чинників, що впливають на формування туристичного іміджу регіону. На основі проведеного аналізу в якості висновку розроблено власний підхід щодо визначення іміджеформуючих чинників, який акцентує увагу на маркетинговій стороні досліджуємого питання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 682.798 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Смикова М. О. 
Аналіз підходів до оцінки туристичного іміджу регіону [Електронний ресурс] / М. О. Смикова // Вісник ДІТБ. Серія : Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. - 2014. - № 18. - С. 143-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vditb_2014_18_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 182.608 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського